söndag 27 november 2011

1:a advent




En bild på årets adventljusstake. I bakgrunden är C i full fart m att laga lunch (det var några timmar sedan).

Begav mig ut på en löparrunda i förmiddags. Höll på att blåsa bort, men det var skönt att komma ut. Det är några veckor sedan jag sprang senast.

Sedan drog jag själv iväg för att se om jag kunde hitta m en ny tunika eller klänning till årets julfester. Hittade ingenting som föll mig i smaken:(

Sedan skulle jag tvätta, men då gick inte öppningen att stänga. Ngn plastbit som gått sönder. Ebba grät i förtvivlan, skulle vi behöva slänga tvättmaskinen o köpa en ny?!? Hon är inte mkt för förändringar... Men C lyckades o laga den, så jag känner det som om vi har tjänat flera tusen idag;-)

Därefter lyckades E tappa en tand när vi åt kvällsmat. En ganska händelserik dag blev det. Skönt m jobb imorgon;-))

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar