fredag 9 mars 2012

Hemma igen:)

Efter en vecka med studier i Växjö är jag nu tillbaka hemma. Kom hem tidigare än vad som var bestämt sedan tidigare då lite lektioner flyttades om. Så efter att varit och hämtat nycklar och bil hos C på jobbet (hade inga nycklar med mig då jag skulle komma hem så sent och inte behövde dem) åkte jag och hämtade tjejerna på fritids och dagis. Sällan har jag fått sådant mottagande:) Ebba hoppa upp runt halsen och jag trodde aldrig hon skulle släppa. Överöst med pussar såg jag efter en stund hennes fröken som stod brevid nästan liten rörd över Ebbas glädje. Åkte sedan för att hämta Agnes som även hon kom springandes och kastade sig om halsen på mig och även av henne fick jag en hel del pussar;) Fördelen med att vara borta är att man känner sig extra uppskattad när man kommer hem:)

Nu är jag trött och har funderat hur tidigt man kan lägga sig utan att man behöver skämmas... Det är tydligen mer tröttande än man kan tro att vara borta från familjen. Dessutom har jag idag en fruktansvärd träningsvärk i magen efter jag blivit "piskad" på gymmet av en studiekamrat på gymmet;) Undrar hur det kommer kännas imorgon... Får lösa det genom att ge mig av till gymmet och träna bort träningsvärken:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar