lördag 22 september 2012

Hur tänkte jag?

Knappt tolv timmar var C hemma innan åkte igen. Tjejerna hann träffa honom vid frukosten innan han åkte vidare mot Floby o 50 årsfesten av Floby VK.

Så självklart tänkte jag att vi skulle hitta på ngt roligt idag:) Så i hällregnet cyklade vi till simhallen. Superglada tjejer innebär även att mamman blir glad;) När vi kom hem ett antal timmar senare tror jag att det är jag som var tröttast... Ändå får jag för mig att vi ska gå igenom tjejernas kläder o sortera ut sådant som är för litet o fylla på i Agnes garderob m Ebbas gamla kläder o se vad Ebba behöver nytt. Att låta tjejerna själva gå igenom garderoberna innebar att allt hamna på golvet... Någonstans när det var som rörigast kom de på att de var hungriga! Hmm... Ok, då börjar jag väl laga mat. Nu har vi ätit o alla tre är trötta o ingen av oss vill fortsätta sortera:/





Så här såg det ut när vi såg att en fotoram åkt i backen o gått i tusen bitar:( Fram m dammsugaren...

Tänk om dygnet hade fler timmar o man (jag) inte blev trött, då skulle huset vara skinande rent, tvätten vikt o sorterad in i garderoberna. För att inte tala om hur fin trädgården skulle vara. Men eftersom dygnet bara har 24 timmar o både jag o tjejerna är trötta skiter vi i allt o lägger oss i soffan o myser:) Godis t barnen o ett glas vin till mig:D Frågan är vem som somnar först;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar