tisdag 8 december 2009

Kristyränglar

Claes är uppe på benen och bor nu mycket bättre. Med riktig tur kommer han att gå till jobbet (vilket jag tror att han kommer göra om jag känner honom rätt). Han är fortfarande sliten så det är inte riktigt så att han kan storststäda, men ändå....

Agnes har haft ytterligare en kväll där hon inte har velat sova. Jag, Ebba och Claes gjorde kristyränglar och då fick Agnes spelet. Hon slängde sig på golvet och började skrika. Sedan ligger hon på rygg på golvet och trycker sig runt (och gärn in under golv/soffa/säng) med benen. Hon har lyckats slänga mina glasögon i golvet, ge mig rivmärken i ansiktet och ett tag trodde jag att mitthalsband skulle gå av. Men efter mycket skrik sover hon nu - i sin säng! Vi hoppas att det inte är någon ny vana hon har fått utan att detta är övergående.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar