torsdag 29 april 2010

Frisk?

Sakta men säkert börjar vi tro att Agnes börjar bli frisk =) Vi är helt inne på rätt väg i alla fall då hon inte har kräkts på ett dygn nu. Vi har bestämt oss för att inte fråga och tjata på henne angående mat utan när hon säger att hon vill ha något så försöker vi ordna det. Än så länge har det inte varit några problem. Lilla tjejen har dock tappat ungefär två kilo på den här veckan, vilket är ganska mycket på en liten tjej. Vi håller nu tummarna för att magen kommer igång och att hon blir så frisk så att hon kan gå på dagis nästa vecka (och vi får jobba;-)).

På vägen hem från jobbet igår åkte jag till Olstorp motionsområde och sprang. Där finns en 5 kilometersslinga som är från helvetet... Mest uppför hela tiden och jag va helt slut när jag kom i mål, men glad att det var över. Idag har jag träningsvärk i rumpan, så nu känner jag att det verkligen var värt det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar