lördag 3 juli 2010

Fler bilder

Hmmm... blev inte som jag tänkt mig... den här bilden hör till den sista... Den är från aktivitetsdag med jobbet på Tinnerö Eklandskap. En rolig dag med utmaningar=)


Självklart var vi i Motala i samband med Vätternrundan även i år. Vi tog emot Pelle som cyklat på mindre n 10 timmar! Helt fantastiskt!!!! Det brukar bli ganska stressigt då han alltid cyklar fortare än han sagt att han ska, så det fick bli picknick innan ;-)


Här en bil som kört aningen fel då den kom med cyklisterna på upploppet... Måste kännts smått surrealistiskt =)

Supersnabbe Pelle!



Inspirerad har jag köpt mig en racer! Visst är den snygg? Så nästa år är det Halvättern som gäller för mig.



När jag var på aktivitetsdag med jobbet så fick vi fint besök i samband med fikat....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar