fredag 16 juli 2010

Trasig dator

Egentligen hade jag tänkt att fortsätta lägga in fler bilder som vi tagit, men vår dator slutade att fungera och jag/vi hade inte lagt över dem så de bilderna fanns bara där. Så nu hoppas vi/jag att det inte är något allvarligt fel på den utan att vi åtminstonde ska kunna rädda våra bilder. Nu var det inte så många, men det har liksom ingen betydelse....

De senaste dagarna har barnens kusiner med föräldrar varit på besök. Vi har badat, badat och åter badat=) Med den värme som är nu är det svårt att göra något annat ;-) Men vi hann faktiskt även med ett besök i Gamla Linköping. Dit borde vi åka oftare!

Idag hade vi besök av Elin och hennes pappa. Även nu badade vi;-) Sedan bar det av till stan och jag har beställt ett par nya glasögon. Alltid lika roligt och svårt att välja, men nu har jag valt och kan inte ångra mig... Hur de ser ut kanske det kan bli en bild på om så där en två veckor när de är klara.

Imorgon drar vi till Västervik och med hopp om fint väder så kanske det kan bli en båttur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar