fredag 20 januari 2012

Ledig fredag

Efter att jobbat förra helgen har jag helg redan från idag. Att vara ledig är en definitionsfråga, jag är ledig från jobbet men har fullt upp m tjejerna o allt som ska ordnas hemma.

Just nu äts det frukost. Detta efter att båda tjejerna bestämt sig för att vara vakna en stund under natten, bråka över att de inte fick sova hos oss osv.



E ska sedan till skolan, men innan dess ska utflyktsväskan packas. A är hemma hela dagen och får sedan följa m o handla. Vi ska sedan träffa en fd kollega t mig för lunch. Kl 13 ska E o hennes kompis hämtas. Hoppas då hinna m en kopp kaffe, innan förberedelse inför kvällens gäster kommer. Ska bli väldigt roligt, men att vara ledig känns som en överdrift;-)

I övrigt är det här en tom helg, väldigt ovanligt för att vara oss. Men vi ska nog kunna fylla den utan problem. Tror redan jag ser några projekt framför mig....



Trött A. Tänk om hon kunde sova hela natten i egen säng.... Hade varit bra både för henne o mig:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar