onsdag 4 april 2012

På väg hem

Så sitter man på tåget igen, den här gången på väg hem:) Tåget är fullt m danskar, som låter o dessutom luktar gammal öl.

Det har varit intensiva dagar och jag kommer hem med blåmärken efter att vi övat greppteknik. Konstaterar att jag inte är stark nog i mina handleder o får förlita mig på teknik o inte på styrka:) Nu väntar två veckor med hemmastudier innan jag åker iväg på sista veckan:( Jag är väldigt nöjd med utbildningen o har dessutom lärt känna några riktigt trevliga o roliga personer;) Men från och med maj så är jag tillbaka på jobbet som vanligt. Gissar att det går fort att komma igång o det kommer vara som att man aldrig varit iväg...



Denna söta godispåse fick jag från hotellet när jag checkade ut:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar