söndag 29 april 2012

Tillbaka till verkligeheten

Kom hem från sista veckan i Växjö i fredags. Den var oerhört rolig men intensiv:) Allt har gått bra och det känns roligt att allt arbete har gett lön för mödan, VG både på sluttentan och kursen:)
Har varit oerhört trött sedan jag kom hem och det har varit en hel del att göra hemma. Imorgon ska jag till jobbet för första gången på tio!!! veckor. Lite skräckblandad förtjustning;)
Ledig på tisdag igen:) Sedan drar jag igång ordentligt! Lika bra att bita i det sura...
Nej, har inte tid att sitta här idag. Mycket som ska göras och jag har tänkt att jag ska få till en runda med cykeln i eftermiddag också:)
Ebba ligger på sitt rum och har ont i öronen. Så jag hoppas att det är falskt alarm och att vi inte behöver ställa in planerna för de närmsta dagarna. Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar