lördag 20 april 2013

Lördag

Efter att tidigare i veckan städat hela huset ordentligt var det så trädgårdens tur att få sig en omgång idag. Medan C o barnen åkte till återvinningen m allt vi bara ställt ut i trädgården när vi renoverat tvättstugan, krattade jag bort alla löv:-) Vilken skillnad!



Har börjat att olja in utemöblerna:-) Inte riktigt klar, men det fick bli paus till imorgon;-)


Lite shopping hann vi med idag också:-) Både Ebba o jag köpte nya löparskor o sedan spontanköpte jag även en klänning. Gör sig inte riktigt rätt på bilden, så nöjd! När jag ska ha den?!? Eeeeh... Kanske på en fest i maj, annars får jag väl själv ordna en fest;-)



Sitter nu i soffan o myser m tjejerna:-) Trött efter en dag ute, är nog inte van vid all sol;-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar