fredag 5 april 2013

Städa

Vi började sista lovdagen med att tjejerna skulle klippas. Ebba har under en ganska lång tid funderat på om hon skulle klippa kort o nu blev det av.



Så nöjd o glad efteråt. Agnes höll sig t att ta topparna o la istället slingor i grönt o lila;-)



Eftermiddagen har tjejerna tillbringat m att cykla, cykla o leka m kompisar:-) Själv har jag städat o städat... Kanske ett av de mest otacksamma jobb man kan göra. Efter att jag svabbat o dammsugit trappen två ggr klampade Agnes in med geggiga stövlar!! Så det var bara att börja om, vill ju att det ska vara rent ett par timmar i alla fall...Grrr...
Sedan kastade jag mig över duschen som fått sig en rejäl omgång:-) Måste erkänna att det t om känns ganska tillfredsställande- jag som hatar att städa! Måste vara ett tecken på ålderskris!?! Hur ska det sluta...



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar