söndag 7 april 2013

Vår i luften

Sakta men säkert smälter snön o vårblommorna kämpar för att ta sig upp:-) Poolen är inte längre frusen, men ovanpå ligger ett tjockt täcke av is. Planterade blommor idag, men med tanke på kylan nattetid får den stå inne ett tag till.



Ballongerna har tagits ned o nu dröjer det ett tag innan det kommer upp nya här i huset. Känner mig lite mätt på födelsedagar så när jag kommer till min orkar jag inte med att fira... Då har det precis varit två barnkalas samt en påsk o kalas känns inte speciellt lockande. Firade lugnt m familjen på dagen o på kvällen kom Karro, Martin o barnen:-) Precis lagom mkt firande:-)) Inga bilder lyckades jag ta, så det tyder väl på att det var en bra dag;-)






Lovet är slut o det är dags för E att åka till skolan imorgon. Jag o Agnes är däremot ledig i ytterligare två dagar:-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar