söndag 4 oktober 2009

Skratt i stora lass

Agnes funderar på att bli rockstjärna, eller ska hon bara söka till Idol?
Kan själv! Tröjan är ut och in, bak och fram och inte riktigt på med armarna, men Agnes är nöjd!

Picnic i uterummet

Claes och Pelle rengjorde poolen i ösregnet. Det var så kallt att jag var tvungen att gå ut och ge dem något värmande för att inte tycka för synd om dem. Hade lite dåligt samvete med tanke på att jag var inne med barnen och bakade.

På kvällen blev det (som vanligt?!?) god mat och dryck. Skrattade och njöt i stora drag av kvällen. Vi skrattade så att Ebba som lagt sig kom upp och sa att vi skrattade för högt...
Jessica tycker att jag varit lite dålig på att träna på sistonde och även hon har svårt att finna motivationen i höstrusket så imorgon ska vi gå på spinning. Jag har varit på ett pass för typ 100 år sedan så det kommer verkligen att bli spännande. Men det kommer vara ett bra sätt att träna på under vinterhalvåret när det inte är lika lätt att komma ut och springa. Så nu får jag planer in pass och skriva in de i kalendern så jag inte kan smita....

Förresten har Claes (med lite hjälp av Pelle) fått ordning i garaget så nu får bilen plats=) Jag kommer inte behöva skrapa rutorna den här vintern.
Vad händer annars...Jo, jag ska till ullared torsdag och fredag tillsammans med två kollegor. det ska inhandlas julklappar till barnen, kusiner, kompisbarn med mera. Hoppas på några riktiga fynd ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar