söndag 11 oktober 2009

Kräftor

Igår var det så dags att äta kräftorna som vi fiskat tidigare i höst. Tillsammans med goda tillbehör som västerbottenpaj, sallad, kräftröra, hembakatbröd med mera var det bara att njuta.


Agnes är en riktig busunge och i fredags fann vi henne liggandes i bokhyllan, något hon tyckte var väldigt roligt. Sedan ville Ebba också vara med och då trodde vi att hela bokhyllan skulle rasa (trots att den är fastsatt i väggen).
Ebba är frisk, medan Agnes har blivit förkyld. Men än har hon ingen feber och jag hoppas att att hon inte ska få någon för det vore trevligt om jag kunde arbeta lite mer den här veckan. Känns som det finns en hel del som väntar på mig... För övrigt har Jessica lurat mig att börja med spinning. Något jag tyckte mycket bättre om än väntat så fler pass är redan inbokade =) Allt för att hålla konditionen uppe under vintern när jag har svårt att motivera mig till att komma ut och springa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar