fredag 16 oktober 2009

Agnes har feber

Agnes sover och Ebba vilar framför en film. Idag ser hon på Cars. Det är som vilken fredag som helst för oss, förutom att det nu är Agnes tur att ha feber. Inte lika hög som Ebba hade förra veckan, men tillräckligt för att hon inte fick gå på dagis igår och vara så där lite lagom grinig. Orken finns där inte riktigt. Hon har ändå lekt på bra med Ebba under förmiddagen. Vi började med att baka en kladdkaka efter Ebbas önskemål och sedan har det lekts cirkus, prins, prinsessa och kung. Jag har haft den stora äran att vara väktare och få öppna dörrar åt prinsessan på ärten=)

Jag är så glad över att Claes rensade garaget (med lite hjälp) så att vi kan ha bilen där. Det gör att jag slipper skrapa bilen varje morgon och att den inte är så kall när jag sätter mig för att köra till Motala. Lite ovant är det fortfarande att inte bara parkera utanför huset, men såååå skönt.

Var på spinning i går och det var ett nytt pass. Ett pass som jag trodde tog slut tre gånger innan det verkligen var slut. Med andra ord rushade jag tre extra gånger som jag trodde var sista gången. Var otroligt trött efteråt (men nöjd) och idag har jag träningsvärk i mer eller mindre hela kroppen. Det måste väl vara positivt?!? Nästa pass blir på söndag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar