tisdag 17 november 2009

Studiedag

Efter en tuff vecka förra veckan med mycket som hände på jobbet samt att Agnes var sjuk är det skönt att ha en "vanlig" vecka. Förutom att det är studiedag på dagis imorgon och jag därför kommer vara hemma med barnen så har jag redan den här veckan hunnit med mer än förra veckan. Agnes var aldrig magsjuk utan hon fick en allergiskreaktion med penicillinet och var drför helt utslagen i flera dagar. Inte förrän på söndagen var hon sig själv ordentligt =) I lördags var vi på kalas hos Elvira och Hedvig. En massa barn, paket och god fika.Varken jag eller Claes hade något större behov av mat på kvällen då vi var sååååååå mätta.

Precis som Ebba när hon var mindre så har Agnes gjort världens utvecklingssteg nu efter att hon varit sjuk/dålig. Igår kom hon fram till mig och sa "Vad gör du?". Förutom det så rapar hon efter alla ord som vi säger hela tiden, törstig, ebba sover, ebba trött, utflykt med mera med mera. Dessutom har hon varit svår att lägga på kvällen och hon har vaknat redan kl 05. Så nu när det är studiedag imorgon hoppas jag att hon kan tänka sig att sova lite längre....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar