lördag 16 januari 2010

CHAMPAGNE

Ikväll är det dags för ännu en av våra champagneprovningar! Tänk att det kan vara så gott med champagne. Vet att det finns många som inte tycker om champagne, vilket för mig är helt obegripligt... men å andra sidan finns det mycket jag inte tycker om;-)

Det har hunnit bli en snabb sväng förbi affären på förmiddagen och imorgon ska Ebba på Julgransplundring hos en dagiskamrat. Hon tycker det ska bli väldigt roligt och har ett par regler som ska följas. Pappa ska lämna henne och sedan gå för att sedan bli hämtad av mig. När jag berättade att jag kommer att ha Agnes med mig när jag hämtar var hon inte så nöjd, men med förklaringen att pappa kommer vara på jobbet förstod hon att det inte fanns något förhandlingsutrymme.

Claes är just nu väldigt duktig och är ute och springer. Tempraturen har gått upp och är nu endast ett par minusgrader så det gäller att passa på. Nu är det bara jag som också ska komma igång med löpningen... men jag spinner ju i alla fall....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar