onsdag 20 januari 2010

Förkyld

Jag har gått och blivit förkyld =( det började i måndags när jag körde till jobbet och på den vägen hann nysa fem (!) gånger och så har det sedan fortsatt. Men idag känner jag mig i alla fall inte sämre än i går utan befinner mig på samma nivå. Resten av familjen visar ingen tendens till att bli förkylda så nu är det bara att hålla tummarna.

Idag hade barnen julgransplundring på dagis. Agnes berättar hur roligt det var att dansa, medan Ebba helst inte vill prata om något idag än att hon fått en dörr på sig vilket resulterat i ett blåmärke under ögat.

Till helgen åker vi till Västergötland. Claes ska hjälpa familjen med att röja i skogen, medan jag själv tänkte ta barnen till "stan" och shoppa. Det är många födelsedagar här framöver så det gäller att börja förbereda sig. Att köpa kläder till Ebba utan att hon är med är en risk jag inte vill ta, så då är det bättre att hon är med och visar vad hon önskar sig. Claes är först ut att fylla år och barnen ska få köpa present till honom. Sedan får vi se om de kan vara tysta om vad det är han ska få...

Vår hemsida ligger nere för tillfället, men jag hoppas att vi snart ska kunna få hjälp med att få igång den igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar