fredag 12 mars 2010

Hoppsan!

Jodå, vi lever ;-) Veckorna har sprungit iväg utan att jag haft tid att sätta mig ner ordentligt framför datorn. Jag som brukar vara ledig på fredagar, har dessutom arbetat de två senaste. MEN idag är jag ledig som vanligt och har varit ute med barnen och njutit av solen (som kom fram efter att det snöat...).



Lite bilder på vår snögubbe som har ändrat form de senaste veckorna. Solen gör att scarf och nu även mössan har kommit fram, dessutom smälter han på ena sidan.





Agnes har hunnit fylla två år och är nu stora tjejen!



Under de här veckorna som jag inte skrivit har jag även haft och har fortfarande problem med en fot. Har fått inflammation i en sena i ena foten och den är svullen och gör förskräckligt ont. Jag har träningsförbud, äter antiinflammatoriskt och har ett par kryckor som jag borde använda mer än jag gör för att avlasta foten. Men jag känner mig så otroligt löjlig med dessa kryckor, det är ju inte så att jag brutit benet direkt. men, men tiden går och jag är fortfarande inte bra. Det är bättre, men fortfarande svullet och gör ont.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar