onsdag 17 mars 2010

Snö igen...

Egentligen hade jag tänkt skriva ett långt inlägg om den snö som kommit i natt, men nej jag har tröttnat så mycket på den att jag inte ens vill beklaga mig längre.

Så istället hoppas jag att våren har kommit till skåne när vi kommer ner på fredag =) kanske hittar jag några vacka blommor som har hittat fram?!? Sedan funderar jag vidare på mat til i påsk. Har hittat så mycket gott att jag inte riktigt vet vart jag ska börja. Både god mat och smaskigt godis =)) Synd att jag inte kan frossa med tanke på att jag fortfarande inte kan/får träna. Foten är fortfarande svullen och gör ont. Ringde vårdcentralen förra veckan och de skulle skriva ut mer antiinflammatoriskt, men när jag var där idag så hade recepten fortfarande inte kommit. Så lite förbannad var jag tvungen att åka därifrån utan nya mediciner :( Imorgon får jag ringa och höra vad som har hänt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar