onsdag 24 mars 2010

Spinningskor

Idag har jag varit och inhandlat ett par spinningskor! Jag är så nöjd med dem och främst är jag nog nöjd med att jag känner mig så pass bra i foten att jag ser att jag kan träna snart. Hoppas på ett första pass på fredag. Sedan är det bara att hålla tummarna för att foten håller och jag inte blir sämre igen. Går fortfarande inte i vanliga skor utan joggingskorna. Visst är det skönt, men inte direkt snyggt... Satt igår och sneglade på kollegor som hade snygga stövlar och suktade efter att själv ta på sig stövlar utan att få ont i foten.....

Hämtade idag två väldigt blöta medn glada tjejer på dagis. Ebba var blöt ända upp på knäna. Valde att ta det som ett tecken på att de haft roligt=) Agnes ville inte gå in utan satt utanför och grävde lite i den sista snön. Snön försvinner mer och mer för varje dag! Känns så underbart att känna att våren är på väg. Såg att påskliljorna börjat komma upp i rabatten. Det kommer nog att gå fort nu när snön smälter och solen skiner.

Imorgon ska jag på bio och se "I'ts complicated". Hoppas att den är lika bra som jag hört. Har även hört att Fares film "Farsan" ska vara helt underbar. Har en kollega som skratta så att hon grät. Det får bli en annan gång, eller på dvd med tanke på hur ofta jag går på bio...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar