tisdag 16 mars 2010

Lektält

För ett tag sedan lämnade jag in tyg och beställde två lektält till barnen, ett litet och ett större. Det lilla fick tjejerna idag och det större är tänkt ska passa bordet i inglasningen så det får de lite längre fram när det år att vara där ute och leka. Glada blev de båda! Ebba kommenterade tyget, medan Agnes mer såg det som en dul (vilket det också kan fungera som) och nu äter dockorna mat med lektälet som duk. Fungerar mycket bra! (Bild får det bli vid ett annat tillfälle)

Till helgen åker vi ner till Malmö. Ett tag sedan vi var nere så det ska bli trevligt. Hoppas på att våren har kommit lite längre och att det inte är lika förbaskat kallt som här. När solen kommer fram är det i och för sig riktigt skönt, men jag hade gärna sett att det inte var is överallt. Eftersom jag fortfarande bara kan ha joggingskorna på mig pga min svullna fot så är det väldigt halt.

Snart är det påsk och när tjejerna har lagt sig, tror jag minsann att jag ska surfa lite recept (om jag inte somnar...).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar