fredag 24 februari 2012

Hemma:)

Så var man hemma igen:) Dagarna i Växjö har gått fortare än jag trodde innan. Det har varit fullt upp under dagarna, sedan har vi tränat o därefter har jag varit så trött att jag krupit till kojs:) Skönt!

Hemma blev det kramkalas:) Trodde aldrig tjejerna skulle släppa mig, men till slut var de tvungna även de;) Nu har de lagt sig o m lite tur sover de hela natten- jag har ju blivit bortskämd m en dubbelsäng för mig själv..


I förmiddags hann jag en sväng på stan. Där inhandlades bland annat figurballonger till söndagens barnkalas, men även en vårklänning till mig:) Måste säga att Växjö var en riktigt bra shoppingstad o det hade inte varit några som helst problem att handla mer om tiden funnits. Får fortsätta nästa gång jag åker dit:)



Teleborgs slott

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar