söndag 19 februari 2012

Packat klart

Då var väskan (ok då, det blev två, men små väskor...) färdigpackad inför att jag ska åka imorgon. Det är bara necessären som ska ner ;) Ebba har precis berättat för mig varför jag inte får åka iväg och jag har inte varit så här populär på länge:) Påtalade för henne att hennes pappa är borta ganska ofta och så säger hon att det gör inget för han har mindre bröst än jag (konstigt vore annars;)), kortare hår och är mindre kittlig. Verkligen starka argument! Hon tycker att min chef inte är snäll som tycker att jag ska gå den här utbildningen och att jag i stället borde byta chef och kanske börja på en ny avdelning alt nytt jobb. Jodå, argumenten har varit många... Sedan kom hon på att killarna i skolan nog skulle tycka det var häftigt om hon berättade att mamma var på polisskolan:)

Agnes däremot somnade som en stock efter dagens födelsedagsfirande (i förskott). Väldigt nöjd med sina presenter var hon och den nya diskolampan har fått visa vad den går för i samband med kvällens uppvisningar:) Kittydatorn är med överallt och om man inte använder någon av dens egna program kan man låtsas att man skickar sms:) Nu väntar en lång vecka med väntan på barnkalaset på söndag-då det kommer bli disko! enligt Agnes önskemål:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar