fredag 3 februari 2012

problem med mobilbloggen

Har sedan i tisdags försökt lägga ut ett inlägg via telefonen som jag brukar göra, men det har inte fungerat. Trots flera försök och uppdateringar strular det fortfarande:-( Så i väntan på att jag ska få det att fungera igen får det bli ett vanligt inlägg.

Ebba tappade i tisdags ytterligare en framtand. Den här gången skedde det i skolan:-) Hon har nu en väldigt stor glugg där uppe. Ser lite roligt ut när hon ska äta då hon inte kan bita av som hon brukar. Men hon klagar inte. Bild kommer när jag har laddat över bilderna, alternativt får mobilbloggen att fungera igen.

Imorgon är det dags för Melodifestivalen. Ebba är superladdad:-) Det brukar ju även jag vara, men istället ska jag jobba:-( Men med lite tur är det lugnt och jag kanske hinner se ett bidrag eller två:-) Annars så får jag kolla på datorn på söndag:-))  Ska bli spännande att se vilket bidrag Ebba kommer att gilla och vad som kommer att spelas här hemma tills öronen trillar av...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar