måndag 21 september 2009

En helg i Malmö

I fredags åkte hela familjen ner till Malmö. Resan gick bra, även om Ebba ställde frågan om vi var framme snart innan vi åkt ut ur Ljungsbro...=)

Tjejerna busar under bordet hos mormor och morfar =D
Ebba leker på lekplatsen nere på stranden tillsammans med Olivia (min kusins dotter)

Lite plask i vattnet blev det också. Både Ebba och Agnes gjorde vars en vurpa ner i vattnet med kläderna på. Tur att det var varmt så att ingen behövde frysa =)


Tjejerna i likadana klänningar

Idag kom Ebba hem ifrån dagis med en blåtira under vänster öga. Vi får se hur den ser ut imorgon.
Gällande klassträffen jag var på i lördags var det suveränt roligt. Lite surrealistiskt att träffa så många gamla klasskamrater som jag inte träffat på mååååånga år på en och samma gång =) Vi pratade och pratade och pratade och pratade.... Fanns en hel del att ta i kapp, men ändå så hann man inte prata med alla och inte heller hann man prata och fråga om allt som man tänkt sig. Några av tjejerna ade satt ihop en frågesport som jag är otroligt imponerad av . Tänk att de kommer ihåg så mycket. Själv har jag inte så bra minne.... Däremot insåg jag att jag kom på en massa saker som hänt under kvällen som jag inte visste att jag kom ihåg ;-) Hoppas att vi kommer att träffas fler gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar