måndag 14 september 2009

Ormar och krokodiler

Igår gjorde jag och Claes något vi inte gjort på snart två år... Vi var på Bio! Vi hade tänkt se Sommaren med Göran men det bled Tje Ugly Truth. En mycket rolig film som vi kan rekomendera. Jag skrattade så att tårarna rann... Medan vi var på bio var tjejerna hemma med Jessica och Pelle. Något tjejerna alltid tycker är roligt. Jag köpte för några veckor sedan Wallies att sätta upp på Agnes rum, men det har inte blivit av, så nu bad jag Jessica och Pelle göra det. Det blev hur fint som helst! Tack för hjälpen!!!!! Lägger upp en bild snart... Agnes tycker de är så roliga och Ebba vill ha egna. Själv roar jag mig med att fundera på vad som är roligas, ormen som slingrar sig uppför trädet eller krokodilen som jagar .....

Claes åker till Stockholm tidigt imorgon och kommer tillbaka sent på onsdag. Till på köpet är det föräldrarmöte på dagis imorgon så Jessica kommer och nattar barnen medan jag är på dagis =) Till helgen åker vi sedan till malmö och jag ska träffa mina gamla klasskamrater sedan låg- och mellanstadiet. Ska bli jätte roligt och spännande. Hur mycket kan vi ha förändrats????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar