lördag 27 juni 2009

Malmö

Vi kom ner till Malmö igår eftermiddag. Åkte till mammas jobba för att visa upp barnen ;-) Sedan gick vi en sväng på Möllan. Har inte varit där sedan jag var där på utbildning fyra gånger på ett år, vilket borde varit för tre år sedan. Handlade lite smått och gott både till oss själva och sådant vi fått beställning på. Sedan åkte vi till en barnskoaffär för att köpa nya sandaler till Ebba. När Claes hämtade tjejerna i torsdags hade Ebba plötsligt inga sandaler och ingen kunde hitta dem!?! Nya sandaler fick det bli och Ebba var väldigt nöjd med resultatet=)

Claes lämnade oss tidigt för att sluta upp med gamla studiekamrater för den årliga golftävlingen. Hur det gick? Det gick får ni fråga honom... Själv har jag hunnit med att göra stan osäker samt bada på Ribban. Ebba har blivit en riktig badnymf och Agnes var inte helt nöjd när jag bar upp henne från vattnet. En heldag ute tog ut sin rätt på barnen och de somnade tidigt ikväll:-)

Då jag inte har någon sladd till varken kameran eller mobilen med mig lägger jag upp bilder när jag kommit hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar