måndag 29 juni 2009

Sjukt barn

Hade tänkt att lägga ut bilder från helgen, men insåg att jag glömt mobilen i bilen och att Claes nu har bilen och är på jobbet:-( Så bilderna får vänta lite till.

Imorse lämnade jag som tjejerna på dagis som vanligt och det var inga konstigheter. En timme senare, lagom till att jag installerat mig på jobbet, ringde det från dagis. Agnes hade feber! Så det var bara att ringa Claes och höra vem som hade enklast att komma loss. Bestämdes att Claes åkte hem och att jag åkte hem tidigare idag samt att jag är hemma med henne imorgon. Stackars liten hade 39.3 grader nu på kvällen. Hon har fått febernedsättande och nu hoppas jag på att hon sover hela natten. Kanske hon till och med är feberfri imorgon. Flera på mitt jobb är förkylda/sjuka och de som haft feber har sagt att den gått över efter en dag. Så nu är det bara att hoppas att den gör det även på henne. Ebba var kvar på dagis, inte lika länge som vanligt, för att Agnes skulle få en chans att sova och vila. Hon var inte helt nöjd när hon skulle stanna kvar när Claes hämtade Agnes, men när hon sedan skulle hem ville hon inte hem längre. Suprise!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar