torsdag 11 juni 2009

Nya kläder

För ett par dagar sedan kom grannen över med en kasse med kläder till Ebba. Då detta var strax innan Ebba skulle lägga sig fick hon inte gå igenom kassen då. Vi hann knappt komma innanför dörren dagen efter innan Ebba kastade av sig sina kläder och började prova igenom kassen.


Det var inga större problem att få Ebba att ta på sig i morse då hon redan valt vilka kläder hon skulle ha. Det var bara kläder från kassen...
Innan jag åkte hem idag åkte jag till Olstorp för att träna. När jag kom hem konstaterade Ebba att jag inte luktade speciellt gott. När jag duschat och tvättat håret frågade jag henne om jag luktade gott nu så a hon "Ja, men du är fortfarande fuktig i öronen".
Ebba undrade om skulle på dagis imorgon och det sa jag att hon skulle, men att dagen efter var det lördag och då skulle vi alla vara hemma. Åh ska vi till simhallen då? Nej, om det inte är allt för dåligt väder kanske vi kan åka och heja på Pelle när han cyklar. Hmmmm... kan inte du heja på mig när jag cyklar till dagis? Men jag är på jobbet då så då kan det vara svårt. Men du kan ropa heja heja heja när du är på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar