fredag 5 juni 2009

Sista inskolningsdagen

Idag är det sista inskolningsdagen på dagis. Har redan lämnat tjejerna och det gick bra. Agnes blev lite ledsen när hon förstod att jag skulle gå så snart, men efter att fröken Eva tagit henne och jag gått ungefär fem steg var hon redan tyst. Utanför kollade jag in på gården och såg då att hon redan satt i sandlådan. Agnes favoritplats! Ebba, hon hade redan sprungit iväg. Hon skulle berätta för alla att hon ska till farmor och farfar idag=) Så när tjejerna är på dagis är tanken att jag ska packa och ordna så att vi kan åka och hämta Claes i eftermiddag och sedan åka mot Västergötland. Ebba ska stanna till söndag, medan vi andra åker hem redan i morgon. Så det gäller för mig att komma ihåg att Ebba ska ha en egen väska. Kan ju vara bra så att vi inte tar med hennes grejer hem direkt....

Igår var jag hos naprapaten för andra gången. Jag hade gjort mina övningar tillräckligt bra, för nu fanns det inga låsningar i ryggen kvar. Däremot rekomenderade han mig att gå till en massör med tanke på musklerna i nacke, axlar och rygg. Han frågade om jag var stressad. JA, vem är inte det?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar