tisdag 16 juni 2009

Pulsklocka

Idag kom min försenade morsdagspresent med posten, en RÖD pulsklocka med pod som tillbehör. Så nu kommer jag att kunna ha koll på kilometerhastighet och hur långt jag sprungit utan att rita ut kartor på nätet. Jag är redan nu otroligt nöjd och hoppas/tror/vet att jag kommer vara lika nöjd när jag provat den. Detta har jag inte hunnit ännu, men hoppas hinna med det antingen imorgon eller på torsdag. Vilken dag beror på hur länge Claes behöver jobba imorgon...

För att inte Claes skulle bli allt för avundsjuk på mig så fick han idag köpa en ny tv till vardagsrummet. Den gamla har börjat pipa och nu går det inte att få den att sluta bara genom att stänga av och sedan sätta igång den igen. Något roligt ska man väl göra med sina skattepengar... Just nu håller Claes på att får ordning på alla skruvar för att sedan kunna sätta upp den på väggen. Hur det blir får vi se imorgon.

Annars skrivs det listor inför helgen. På midsommarafton åker vi som traditionen ger till St Anna. Där blir det tradtionenlig midsommarlunch innan det stressas iväg till midsommardansen. Ebba och Agnes ska fira midsommar på dagis imorgon, så Ebba funderar på om det kommer vara samma sånger och danser då som på fredag. Det är inte så lätt för oss att veta, men troligen kommer några att vara de samma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar