tisdag 5 maj 2009

Frissan

Åkte hem och hämtade Ebba direkt efter jobbet för att sedan åka till frisören. Eftersom jag skulle färga och slinga mitt hår ville Ebba också ha det. Anneli, som vår frisör heter, ordnade så att Ebba också fick röda fina slinga samt ett hjärta. Ebba blev väldigt nöjd med resultatet och frågan är hur hon reagerar när det försvinner.

Måste även berätta att Agnes igår sa "Godnatt" när jag skulle lägga henne. Fösökte få henne att säga det även idag, men det gick sådär... Däremot försökte hon berätta allt som hänt under dagen för mig när jag nattade henne. Det var många pappa, babba osv. Det verkar som om Claes hittat på mycket idag med henne som hon tyckte att jag borde veta. Enligt Claes har de tagit det lugnt och inte gjort något speciellt. Hmmmm.... undrar vad han döljer.... Det blir bra när Agnes kan prata lite mer:)

1 kommentar:

  1. Lite Emo över henne. Röda slingor och Hello Kitty. Uppmuntra inte det där..

    Hälsa familjen från moster!

    kramar

    SvaraRadera