tisdag 12 maj 2009

Gungeligung

Vad är då nackdelen med att träna. Jo, att man jämt är hungrig. Jag hinner knappt sluta äta innan jag är hungrig igen. Claes enda kommentar var att tränar man så äter man. Det är bara att fortsätta att träna så kan du äta hur mycket du vill. Men man kan inte äta hur många äpplen som helst! Egentligen vill jag ju bara äta något riktigt snaskigt…

Den 27:e är det Vårfest på dagis. Så idag när jag kom till dagis fanns det en lista på vad man kunde tänka sig att baka. Vad kan barnen tänkas vilja ha… Egentligen borde jag baka kanelbullar, men jag vet inte riktigt om jag hinner med det så istället fick det bli sockerkaka. Lite tråkigt, men bättre än ingenting alls. Efter dagis gick vi till lekparken. Som vanligt står man och gungar och gungar och gungar… Ebba gungade Agnes ett tag, tills hon fick upp farten så att hon fick gungan på sig. Då var det inte roligt längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar