söndag 10 maj 2009

Häcken är klar!

Igår åkte jag och tjejerna på kalas samtidigt som Claes och Pelle planterade häck. Det blev så fint och nu väntar vi med spänning för att se att de rotar sig ordentligt. Så om ett tag får vi se om det kommer några blad…. Som sagt vi andra var på kalas. Ebba tjatade från det att hon vaknade om att hon ville bada i poolen och till slut fick hon det. Jag var lite motvillig, men måste erkänna att det var riktigt skönt och nu vill jag också ha en pool. Jag har mina funderingar på vart i trädgården den skulle kunna vara och Pelle verkade inte helt oäven på att hjälpa mig att gräva (även om det krävdes ett glas vin eller två…). Hmmm….vi hade även andra högtflygande planer igår så det går bra att ta det med en nypa salt. Däremot har jag lovat Ebba att hon ska få hälsa på Linus fler gånger i sommar för hon var som tokig när hon inte fick bada mer.

Det är nu mindre än en vecka kvar till Göteborgsvarvet. Var idag ute på kanske den sista rundan innan lördag. Sedan är det bara att vila sig i form. Claes knä är bättre och han tror att det inte ska vara några problem att springa på lördag.


Ebba och Jessica myser tillsammans !
Före och efter plantorna hamnat i marken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar