onsdag 20 maj 2009

Frukost med Agnes


Idag är det sista dagen som Ebba är själv på dagis. På tisdag kommer Agnes att göra henne sällskap=) Inte helt oväntat är detta något Ebba ser väldigt mycket framemot och hon har varje morgon frågat om inte Agnes ska vara med på dagis. Vi får väl se hur roligt hon tycket det är efter en tid. Tänk att ha lillasyster i hasorna hela dagarna…. Detta innebär också att jag och Agnes inte längre kommer att äta frukost och läsa tidningen på morgonen.

Ännu har varken Claes eller jag kommit ut på någon joggingrunda, men imorgon räknar vi båda att komma ut om inte fötterna protesterar när i sätter ner dem i skorna. Jag har haft vissa problem den här veckan med att hitta skor som jag kan gå i utan att skrika allt för högt. Tur att jag har ett par inneskor på jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar