måndag 13 april 2009

Äggjakt

Idag har vi varit på äggjakt hemma hos Emma. Det var barnen som fick leta efter ägg. Sedan bjöds det till stor buffé och efter det kaffe med tårta och kaffe. Mycket trevligt och gott! Dessutom fick vi Emmas gamla sandlåda som hon inte behöver längre. Agnes är som tokig i att sitta där och leka. Hon skulle nog gärna sitta där hela dagarna om hon fick:-)

Så här dagen efter vårt långlopp, mår jag oförskämt bra. Förutom mina blåsor hade jag lite ont i morse, men känner ingenting nu. Däremot är jag väldigt trött och skulle kunna lägga mig och sova redan nu, men det kan också ha att göra med att vi varit ute hela dagen. Claes däremot funderar på ljumskoperation alternativt att det är fel på hans ålder. 65 - 70 år är nog mer rättvisande med tanke på hans svårigheter att röra sig. Claes har ju även alltd påpekat att man inte kan ha ont i ljumskarna utan att det är ett påhitt, något han inte anser idag. Konstigt va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar