fredag 24 april 2009

Aldrig sova?

Trots att klockan är efter 22 sover inte Agnes... Hon är redan nattad en gång och sovit i två timmar och sedan dess är hon vaken. Glad är hon i alla fall! Inte har hon heller sovit mycket under dagen och hon gick upp klockan sex imorse. Jag förstår inte hur hon orkar.

Idag kom grannens barn med familj på besök. Då vi känner den yngste sonen sedan tidigare har det blivit en del prat mellan buskarna idag. Ebba har dessutom bjudit in sig själv och tillbringat en stor del av dagen där. Hon var märkbart irriterad när vi skulle äta och hon sedan inte fick gå över igen då de skulle äta. Hon kunde ju vara med.... Men hon har redan planer för vad de ska hitta på imorgon. Barnbarnen är fyra, tre år och två som är födda -08. Med andra ord lekkamrater till både Ebba och Agnes. Agnes som tyckte det såg roligt ut att spela fotboll kröp genom buskarna och då fick även jag ge mig ner knä och krypa efter. Vilken syn....

Agnes fick idag tag i min mobil och tryckte hejvilt. Hon spelade in flera filmer och jag lägger här upp ett smakprov. Hon lyckades på något annat sätt få fram en kanin som man kan använda sig av när man tar kort. Även här ett av många (!) kort. Imorgon ska Ebba få prova på fotbollslek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar