tisdag 28 april 2009

När Ebba är på dagis....


Trots att jag borde veta bättre bakade jag en chokladkaka med en vit tröja på mig. Som väntat har den nu en rejäl fläck! Jag skyller på att det skulle gå snabbt. Agnes sov och jag ville hinna göra kakan då. Ska ha med den till jobbet imorgon då det är vårfest!

Om jag hinner borde jag även börja att förbereda desserten inför valborg. Annars får jag göra det ikväll när barnen sover. Claes jobbar länge så vi får se om det finns tid över när alla andra måsten är gjorda.

När jag och Agnes kom hem efter att ha lämnat Ebba på dagis gick Agnes och tog Ebbas snutte och Nissen som hon lämnat kvar i soffan. Detta är tv saker som hon aldrig annars får låna, så det gäller att passa på när syrran inte är hemma....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar