torsdag 16 april 2009

I gång igen


Så, då var jag igång igen med att springa. Det blev en kortare runda idag för att känna på kroppen efter söndagens långpass. Kändes lite här och där, men helt ok. Det var nog första gången jag kände att det var riktigt skönt att springa. Annars brukar jag bara tycka att det är skönt efteråt.... Idag var första dagen som Claes inte hade ont någonstans, så han får vänta några dagar till innan han ger sig ut.


Efter jobbet var jag och köpte en soldräkt till Agnes till sommaren. Hon har inte samma olivfärgade hud som Ebba utan är mer den typen som kommer att bränna sig. Därav inköpet till henne. Det gäller att vara ute i tid så att man inte står där när det helt plötsligt är sommar. Ebba fick ett par tights med lila ränder. Hon blev jätteglad och tog på sig dem direkt. Eftersom hon har en bestämd åsikt om vad hon ska ha på sig vet man aldrig vad hon tycker om och hon får därför oftast vara med när det ska inhandlas kläder, men detta impulsköp gick bra:-) Till mig själv blev det ett par jeans i trekvartslängd. Claes däremot han får handla till sig själv....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar