måndag 16 mars 2009

Aj, aj, aj


Under gårdagens löparrunda med Jessica fick jag ont i vad jag då trodde var vänster vad. Väl hemma och skorna kommit av insåg jag att det var vänster fot. Vet inte riktigt vad jag har gjort, men det gör ont när jag belastar. Har försökt att gå som vanligt hela dagen, vilket har fungerat någorlunda. Så nu är det bara att hoppas att det blir bättre av lite vila och Zon.


Ebbba har idag varit hos doktorn eftersom hon aldrig verkar bli riktigt frisk. Hon har sedan vi hade influensan i början av februari inte varit sig själv. Hon har varit trött, gnällig och febrig till och från. Så igår bestämde vi oss för att nu måste vi be någon titta på henne. På eftermiddagen var sedan hon, Agnes och Claes på vårdcentralen. Där var hon riktigt duktig. Två läkare kollade henne i öronen och sedan fick hon lämna blodprov och kissa i en mugg. Allt utan att gnälla! Eftersom hon var så duktig sa Claes till henne att hon fick välja vad hon ville i affären. Hon valde en "Tinaglass", eller Sandwich som alla andra säger. Så nu är det bara för oss att vänta in svaren.


Claes hälsar att han åter har bytt favorit i melodifestivalen. Nu är det Tingeling - Russian remix.

2 kommentarer:

  1. Ålderskrämpor. Du börjar bli gammal helt enkelt, syster yster!

    kram från din unga lillasyster

    SvaraRadera
  2. Säger hon som inte kan springa för hon har "ont" i knät....

    SvaraRadera