lördag 14 mars 2009

Final i Melodifestivalen

I kväll är det final i melodifestivalen! Vi laddar genom att ha bestämt att man inte får spela någon annan musik än den från melodifestivalen. Ebba och jag anser inte att detta är något problem, men Claes är nog inte lika imponerad över detta beslut. Diskussionen går idag om vem som kommer att vinna ikväll. Jag tror på Måns, Claes på Malena och Ebba håller på tjejerna. Med det tror jag att hon menar alla tjejer som är med, men hon kommer att bli besviken ikväll då hon tidigare haft ett gott öga till Lili & Susi.

Både jag och Claes har redan hunnit vara ute och springa vars en runda idag. Jag gav mig ut när båda barnen sov och väl hemma sov Ebba fortfarande. Skönt att någon i familjen kan sova:-) Jag kanske även ska förtydlig att Agnes vaknade strax efter sex, men att hon fick välling och somnade om. I förhållande till natten till fredagen då jag sov tre timmar, känner jag mig idag utvilad och redo för äventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar