fredag 27 mars 2009

Låna aldrig ut din mobil...


Idag lät jag Ebba låna min mobil när vi åkte för att hämta Claes. Hon lyckades på resan tillbaka ta över 130 bilder... Vilket är mer än vad jag har tagit under tiden som jag haft mobilen, snart ett år. Så nu har jag fina bilder på Ebbas stövlar, byxor, jacka, gosekatt, hand, fönster i bilen med mera. Det mesta är som ni ser även taget på ett väldigt nära håll. Undrar om hon tänker bli fotograf?

Ebba har värmt upp inför finalen i Let's Dance genom att kolla på förra veckans avsnitt. Hon har även klätt ut sig till Maria och dansat. Dagens mest frekventa fråga är Är det Let's Dance på tv idag? och Är det Let's Dance nu?.

När vi gick upp imorse snöade och det snöar fortfarande. Så ungefär en decimeter har vi fått... Ebba och jag har varit ute och skottat och när vi står där ute frågar Ebba "När kommer sommaren?". Ja, det undrar jag också... Inte utan att jag är avundsjuk på mina föräldrar som drar söderut på söndag:-)

Nu är det bara att fortsätta ladda inför kvällens final!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar