torsdag 12 mars 2009

Börja blogga



Har sedan en tid tillbaka funderat på hur svårt det egentligen kan vara att blogga. Så nu när fler och fler vänner har börjat blogga bestämde jag mig för att nu är det dags och detta är resultatet. Tanken är att den ska handla om vad som händer i våra liv; vad gör barnen och kommer jag och Claes verkligen att klara av att springa Göteborgsvarvet.




Idén att vi ska springa Göteborgsvarvet kom upp efter att jag äntligen börjat springa igen förra sommaren. Claes kusin och make var på besök och utmanade oss. Som de dåliga förlorare vi är tog vi utmaningen att utan fundera på vad det innebär. Så där befinner vi oss nu. Det är två månader kvar och vi springer nu en mil, vilket jag för ett år sedan hade tyckt var en stor utmaning, men Göteborgsvarvet är på 2,1 mil....




Den här veckan har vi fått hjälp med att sätta upp lister på entréplan, samt nytt golv i sovrummet. Hur snyggt som helst! Dessutom gick det något snabbare när ett proffs arbetar än om vi själva (läs Claes) skulle gjort det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar