lördag 18 juli 2009

Migrän

Jag har äntligen vaknat upp ifrån min "migränkoma". I torsdags eftermiddag/kväll började det och inte förräns jag vaknade idag kände jag mig redo att gå utanför sovrummet. Tur i alla otur så har Ebba varit hos farmor och farfar. Claes kunde ägna all sin tidi till Agnes medan jag sov... Så allt jag tänkt att jag skulle hinna innan Ebba kom hem har jag inte hunnit med. Det vi har hunnit med är att göra i ordning hennes garderob samt rensa bland hennes kläder. Hon har vuxit hur mycket som helst på sistonde. Undrar hur lång hon ska bli egentligen??? Nu får vi se om Ebba är lika förtjust i garderoben som vi är. Nackdelen för hennes del är att hon inte kan gömma sig i den längre... Det kommer bilder när jag är lite piggare. Claes och Agnes är och hämtar Ebba från farmor och farfar. De möts halvvägs. Tanken var egentligen att de skulle kommit hit och att vi skulle gått på filéfrossa med Jessica och Pelle, men det har blivit uppskjutet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar