torsdag 9 juli 2009

Regn igen...


Idag har det regnat och regnat och regnat... Så vad gör man när det bara regnar och man har semester, jo man åker och gör av med pengar.. Detta måste vara handlarnas drömsemester.... Jag har idag köpt en klänning att ha till Ola och Tinas bröllop (se bilden). Vi var inne i city för första gången på jag vet inte hur länge (annars blir det att vi åker till Tornby som har det mesta) och där gick jag in på La Louise som har stor rea. Köpte en klänning där för ett par år sedan som jag varit oerhört nöjd med och fick för mig att jag skulle gå in igen. Provade ett antal klänningar, men blev förälskad i den här! Ser inte mycket ut för världen, men hur skön som helst och satt perfekt. Fick en massa hjälp där inne och inte är det dumt när man bara behöver betala halva priset. Köpte även en ny windstopper till Ebba på Polarn. Hon fick välja själv och det blev då en lila ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar