onsdag 26 augusti 2009

Flytväst

Idag har det regnat så mycket att när jag hämtade tjejerna på dagis var de väldigt (och då menar jag VÄLDIGT) leriga. Men roligt hade de haft=) Efter att vi ätit middag åkte vi in till Tornby för att köpa en ny flytväst till Ebba. Den vi har har hon vuxit ur och passar nu Agnes. Jag har varit i flera affärer i Motala tidigare, men där har alla flytvästar i Ebbas storlek varit slut. Men nu så fick vi äntligen tag i en på ICA Maxi. Inte nog med det utan sedan åkte vi till Biltema för att köpa fler kräftburar inför morgondagens kräftfiske.

Tjejerna sover, Claes är på jobbet och jag ska plocka undan efter kvällens aktiviteter och ätande samt förbereda inför imorgon. Det verkar som om jag kommer vara uppe ett tag till:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar