tisdag 25 augusti 2009

Glad Ebba =)

Så idag gjorde vi Ebba glad igen genom att åka till badhuset =) Vi badade och Ebba övade på bentag och hoppa från kanten. Måste säga att jag tycker hon är riktigt duktig med bentagen och till slut hoppade hon från kanten utan att hålla mig i handen. Agnes gillade rutchkanan, som jag däremot tyckte var lite läskig när hon åkte (curlingmorsa...). Vi myste även i bubbelpoolen alla fyra, varmt och skönt. Detta ska vi verkligen göra fler gånger!

Claes har skadat ryggen och har nu haft ont i några dagar så i dag fick han gå till naprapaten. Hade visst knakat till ordentligt. Med rätt övningar och ett besök till på fredag hoppas vi att han han blir bra. Däremot tycker jag inte att han ska hjälpa grannen och flytta på fredag så då får väl jag hoppa in i stället (om inget annat roligare dyker upp).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar